Blogresponse + Svar på kommentar

Hej!
Jag blir jätteglad när jag får kommentarer på bloggen! ♥ Men ni som frågar frågor får gärna ställa dom i blogresponse som ni ser här bredvid ---------->
Klicka bara på "Fråga mig!!!" och ställ din fråga i rutan högst upp på sidan du kommer till så kan jag svara på era frågor där!!!
Jag blir jätteglad för era frågor och kommentarer men det skulle bli lättare för mig att svara där än att svara i ett inlägg.
Om ni hittar ngt om Eric som ni tycker att jag borde lägga upp så får ni jättegärna länka till det genom blogresponse eller i en kommentar! För jag vill göra allt för att bloggen ska bli så bra som möjligt för er läsare!

Nu kan jag svara på två frågor jag fått i ett inlägg, men sedan så skulle det vara lättare för er att få svar och för mig att svara genom blogresponse.

Från Natalie:
Älskar din blogg om Eric:)
ska vi följa varandra på blogglovin?

SVAR: Ja det kan vi göra!!! Och tack så jättemycket jag blir så glad!!! ♥

Från Hanna:
hatar när han har solglasögon på sig, då ser man ju inte hans underbara ögon :(
Btw, visste du att Eric har blivit utsedd till sveriges sexigaste kille 2011 av veckorevyn? :D :D :D

SVAR: Haha, visst har han fina ögon men om han gillar solbrillor så får han la ha det... Men jag håller med om att man helst skulle vilja se hans ögon.
Oj, nej det visste jag inte. Men det är han ju så det är ju bra!



Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0