Fjällbacka och Grekland

Hej!
I morgon ska jag åka till Fjällbacka och kommer därför inte att ha en dator på 2 dagar men jag har tidsinställt massa inlägg så glöm inte att titta in på bloggen ändå!!! ♥

och på Torsdag så åker jag till Grekland och det betyder att jag inte kommer kunna ha någon dator då heller :(
Men jag ska försöka tidsinställa så många inlägg jag kan!!! Och jag lovar att det kommer att vara minst två inlägg om dagen :( Jag kommer att vara i Grekland en vecka men när jag kommer hem så ska jag blogga jättemkt, jag lovar haha :P

Ni kan ställa massor med frågor i blogresponse så att jag har mkt att göra när jag kommer hem, och kommentera massor så att jag har mkt att läsa! Jag älskar era fina kommentarer ♥




Postat av: Josefin

Åh hoppas du får en superresa! :) Jag kommer sakna alla dina inlägg men bra att du gör tidinställda! TACK för en SUPERBLOGG! <3 :) Ha det bäst.

2011-08-01 @ 10:53:27

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0